Vše o nákupu
Ať už vás zajímá věrnostní program, způsoby dopravy a platby nebo řešíte konkrétní problém s objednávkou – tady najdete všechny důležité informace pěkně pohromadě.
Nejlepším řešením je kontaktovat naše Oddělení péče o zákazníky, kde vám ochotně pomohou: tel. +420 517 070 025, e-mail info@inpap.cz.
Jak reklamovat zboží?
V záruční době můžete uplatnit reklamaci. Kompletní postup najdete v našich Obchodních podmínkách .
Reklamaci můžete uplatnit e-mailem na info@inpap.cz nebo dopisem na adresu:
INPAP PLUS s.r.o., Blanenská 355/117 budova E, Kuřim, 664 34.
Připravili jsme pro vás vzor reklamačního formuláře , který stačí vyplnit a zaslat na výše uvedený e-mail.
Případně můžete poslat vlastní průvodní dopis, který bude obsahovat:
- kontaktní údaje kupujícího, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace,
- doklad o koupi (např. fakturu).
- Zboží zašlete na uvedenou adresu – čisté, kompletní a bezpečně zabalené, aby nedošlo k dalšímu poškození.
- Spotřebitel obdrží po uplatnění reklamace potvrzení (reklamační protokol) s informacemi o průběhu vyřízení.
Co je příplatek za nadrozměrné zboží?
U zásilek označených štítkem „nadrozměr“ si dopravci účtují příplatek v řádu několika set korun. Důvodem je větší objem zásilky a omezený prostor ve svozových vozidlech.
Chcete se příplatku vyhnout? Doporučujeme objednat jednorázově větší množství nadrozměrného zboží a vyzvednout jej osobně v Kuřimi . Při velkých odběrech je možné se individuálně domluvit na využití naší OBALNET dopravy .
Jak funguje modul počítání palet a balíků?
Náš systém automaticky počítá, do kolika balíků nebo na kolik palet se vaše objednávka zabalí. Využívá přesné rozměry a hmotnosti všech skladových položek.
Díky tomu vám umíme nabídnout co nejvýhodnější cenu dopravy a zároveň efektivně využít prostor v balíku i na paletě – v kombinaci s dlouholetými zkušenostmi našich skladníků.
Jak funguje věrnostní program?
Stačí mít registraci v našem e-shopu. Z každé objednávky získáte věrnostní body, které můžete využít při příštím nákupu nebo vyměnit za dárkovou kartu.
Kompletní přehled výhod a pravidel najdete zde .
Jaké způsoby platby mohu zvolit?
Nabízíme širokou škálu platebních možností – QR platbu, platbu kartou online přes bránu ComGate, rychlé bankovní tlačítko, dobírku i platbu na místě (hotově nebo kartou).
Detailní popis všech možností najdete zde .
Jaké možnosti dopravy nabízíte?
Můžete si vybrat z více možností dopravy – osobní odběr, PPL, DPD, Geis, Česká pošta a naše vlastní doprava OBALNET .
Podmínky a ceník jednotlivých doprav najdete zde .
Co mám dělat při problémech s objednávkou?
V případě jakýchkoliv problémů s objednávkou kontaktujte naše Oddělení péče o zákazníky . Zavolejte na +420 517 070 025 nebo napište na info@inpap.cz .
Proč mi přišla faktura od firmy INPAP PLUS s.r.o., když jsem objednal na obalnet.cz?
Společnost INPAP PLUS s.r.o. je provozovatelem e-shopu obalnet.cz a stojí za projektem OBALNET – Království obalů . Na trhu působíme od roku 2010 a navazujeme na tradici e-shopů obalto.cz, vaseobaly.cz, topbox.cz a inpap.eu.
Zboží není skladem – jak zjistím, kdy bude dostupné?
Snažíme se mít skladem co nejvíce položek, ale vzhledem k poptávce může dojít k dočasnému vyprodání.
Pokud potřebujete více kusů, než je skladem, nebo vás zajímá termín naskladnění, kontaktujte naše Oddělení péče o zákazníky . Rádi vám sdělíme aktuální informace nebo doporučíme alternativy.
Mám problémy s doručením, nebo zásilka nedorazila – co dělat?
Pokud zásilka nedorazila, je poškozená nebo jste nenašli oznámení o uložení, kontaktujte prosím naše Oddělení péče o zákazníky .
Nejčastější příčiny problémů:
- zásilka byla poškozena a dopravce ji nenaložil k doručení,
- přepravce nevložil oznámení o pokusu o doručení/uložení zásilky,
- zásilka se výjimečně ztratila v přepravě.
Průběh doručování můžete sledovat podle čísla zásilky, které vám přišlo e-mailem. V případě problému vše vyřešíme s dopravcem za vás.
Co je součástí zásilky?
Součástí zásilky je vždy faktura nebo dodací list . Pokud dodací list u zboží není, slouží jako doklad pro případnou reklamaci faktura.
Před převzetím prosím zkontrolujte, zda není poškozený obal (u balíku přepravce lze zkontrolovat jen obal). V případě poškození zboží nepřebírejte a kontaktujte nás.
Kdy bude zboží expedováno?
Termín expedice závisí na čase odeslání objednávky. Zboží skladem obvykle expedujeme do 24 hodin . U zboží na zakázku je termín dodání domluven individuálně dle výrobce.
Mám problémy s online platbou – kam se obrátit?
Rychlé online platby pro nás zprostředkovává společnost ComGate Payments, a.s.
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel.: +420 228 224 267
ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové
Nabízíte zakázkovou výrobu obalů?
Ano, realizujeme zakázkovou výrobu obalů a obalových materiálů se specifickými parametry (rozměr, tloušťka, barva, množství apod.).
Kontaktujte nás na e-mailu obchod@inpap.cz nebo na tel. +420 517 070 025 . Domluvíme vám schůzku s obchodním zástupcem, který navrhne nejvhodnější obalové řešení.
Například potisk lepicích pásek – orientační ceník najdete zde .