Možnosti dopravy
Doprava zdarma již od 6.050,- Kč s DPH.
Druh dopravy |
Cena dopravy |
Osobní odběr - Areál KAMPOS, Blanenská 355/117 budova E, Kuřim 664 34 |
ZDARMA |
Balíkovna na adresu online sledování zásilky doprava |
139 Kč + 45 Kč dobírka |
GLS online sledování zásilky doprava |
139 Kč + 45 Kč dobírka |
Geis nebo DSV paletová přeprava online sledování zásilky Geis a Raben |
do 150 kg 620 Kč + 45 Kč dobírka do 250 kg 940 Kč + 45 Kč dobírka do 350 kg 1 370 Kč + 45 Kč dobírka do 450 kg 1 600 Kč + 45 Kč dobírka do 700 kg 2 050 Kč + 45 Kč dobírka |
|
|
Balíkovna - balík do balíkovny, online sledování zásilky |
66 Kč |
OBALNET doprava |
125 Kč, ZDARMA od 6 050 Kč |
Ceny dopravy jsou uvedeny včetně DPH 21%.
Osobní odběr
Zboží si můžete odebrat, po výzvě k osobnímu odběru, a to na naší pobočce
Areál KAMPOS, Blanenská 355/117 budova E, Kuřim 664 34
Balíkovna na adresu, Balíkovna
Můžete si zvolit, zda chcete balík doručit přímo do rukou na konkrétní adresu, nebo si ho vyzvednout na vybrané poště, kdy se vám to hodí. Již v den podání dostanete SMS a email s informacemi o zítřejším doručení.
Dobírky jsou inkasovány v hotovosti nebo pomocí platební karty, dle možností dopravce.
GLS
Pomocí společnosti GLS k vám přepravujeme standardní zásilky. Takto odeslané zboží je většinou doručeno do druhého pracovního dne od jeho odeslání. Již v den podání dostanete SMS a email s informacemi o doručení. Na zboží větších rozměrů využíváme jiné dopravce. Dobírky jsou inkasovány v hotovosti nebo pomocí platební karty, dle možností dopravce.
Doprava Geis/Raben
Jsou typy paletové přepravy, které jsou realizovány maximálně do tří pracovních dnů.
OBALNET doprava, ČR
Služba je určena pouze pro stávající zákazníky s aktivní rámcovou smlouvou, pokud není podepsána rámcová smlouva, může být způsob dopravy automaticky změněn na DPD Private, ČR včetně poplatků. Tento způsob dopravy lze využít také pro dopravu palet a jiného zboží ve větším množství. A to v okresech Brno, Brno venkov, Blansko s poplatkem 105 Kč bez DPH, od 5 000 Kč ZDARMA.
Je dobré vědět
Co zásilka obsahuje
Součástí zásilky je faktura nebo dodací list. Pokud dodací list u zboží není, jako doklad pro případnou reklamaci slouží faktura.
Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal i výrobek neporušený (u balíku přepravní společnosti je možná pouze kontrola obalu). V případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.
Kdy bude zboží expedováno
Termín expedice závisí na času odeslání objednávky. Standardně expedujeme zboží do 24 hod., vyjma zboží na zakázku, kde je domluvena expedice smluvně dle součinnosti výrobce.
Problémy s doručením
Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na tel.: 517 070 025, popřípadě na e-mail: info@inpap.cz.
Nejčastější příčiny nedoručení zásilky
Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození
Abychom Vám doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový kus u dodavatele.
Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky
Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.
Zásilka se ztratila u přepravce
Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.