Proč nakupovat u nás
Využijte náš kompletní servis v oblasti obalových materiálů a všeho pro skladování i balení, pracovních pomůcek, hygienických potřeb, drogistického zboží a kancelářských potřeb.
Optimalizujte náklady vaší firmy
Díky jednoduché komunikaci a orientaci ušetříte spoustu času a finančních prostředků. Uplatněte si náhradní plnění.
- Objednávejte přehledně, rychle a jednoduše v e-shopu OBALNET
- Vybírejte z širokého sortimentu zboží, které pro vás máme skladem na 3000 m2 (zboží, které je skladem expedujeme do 24 hodin, v mimořádných případech do 48 hodin).
- Potřebujete sdělit informace o objednávce, faktuře, ověřit poptávku nebo máte připomínku či námět? Kontaktujte zákaznické centrum +420 517 070 025.
- Využijte dopravu OBALNET a Vaše zboží vám složíme přímo v místě určení.
- Nezavalíme vás množstvím nepřehledných faktur a dodacích listů. Obdržíte od nás 1 fakturu + 1 dodací list. Myslíme na vás i na přírodu.
- Naši obchodní zástupci se o vás postarají jak ve věcech technických, poradenských, tak i v případě reklamací.
- Poskytujeme tzv. Náhradní plnění.
- Myslíme na ostatní a věnujeme se filantropii.
Neustále se pro Vás zdokonalujeme
- Zavádíme nové technologie za účelem zrychlení expedice objednávek.
- Pracujeme se systémem POHODA, který pravidelně rozšiřujeme o nové moduly a nástavby.
- Spolupracujeme s firmou BHIT, se kterou nasazujeme zmíněné nástavby.
- Na základě vaší poptávky rozšiřujeme sortiment produktů.
- Sledujeme nové trendy ve světě obalů a přidáváme je do naší nabídky.
- Prověřujeme obchodní dovednosti našich obchodních zástupců, posíláme je na pravidelná produktová školení.
- Pravidelně školíme zákaznické centrum na téma komunikace se zákazníkem.
- Kontrolujeme objednávky učiněné dealerem za vás.
- Důkladně kontrolujeme zboží určené k odeslání k vám.
- Kontrolujeme činnost všech našich pracovníků (řidičů, skladníků, fakturantek).
- Vyhodnocujeme dotazníky spokojenosti se službami, hodnocením řidičů, pracovníků zákaznického centra.
Vaše požadavky jsou pro nás přínosem
Nasloucháme vám a zjišťujeme vaše potřeby nejen prostřednictvím obchodních zástupců. Takto získané poznatky využíváme při navyšování a výběru nového sortimentu.
Za to vám děkujeme, jste pro nás velkým přínosem.
“Věříme, že naši zákazníci jsou natolik seznámeni s realitou a poučeni zkušeností od nedobrých prodejců, že sami vědí, co je splnitelné oproti tomu, co jen slíbené, zavádějící, klamavé. Neslibujeme tedy nemožné nebo zázraky na počkání, ale snažíme se reálně, fakticky informovat a obchodovat.
Cílem společnosti je naprostá a přirozená spokojenost zákazníka se službami společnosti INPAP PLUS s.r.o., na jejímž základě stavíme dlouhodobé, trvalé obchodní přátelství se zákazníky. Standardem naší společnosti je korektnost, etika a kultura podnikání.”
Milan Müller, jednatel společnosti