Proč posílat zásilky s potiskem krabic a pásek?
Ať už posíláte zásilky v krabicích, sáčcích, obálkách, nebo třeba v boxech, vyplatí se nechat si obalový materiál včetně lepicích pásek potisknout logem vaší značky. Náš článek vám dá hned několik argumentů, proč tomu tak je. Základem úspěšného marketingu je totiž být zákazníkům a klientům co nejvíce na očích.
Určitě už jste někdy v obchodě popadli krabici od vyloženého zboží na nákup, protože jste si zapomněli vzít tašku, vezli balíček z Pošty nebo Zásilkovny tramvají nebo v použité krabici zase něco poslali nebo darovali dál. Při všech těchto činnostech vidí krabice nebo igelitové tašky od nákupů a objednávek spousta lidí. Mnohým z nich pak krabice navíc zůstane na uskladnění nebo další použití.
Tady všude může být vaše značka na očích. Je přece důležité, aby si ji lidé pamatovali. A co vidí očima, pamatují si mnohem lépe, než když o tom jenom čtou. Navíc i samotný příjemce si zboží spojí se značkou lépe, když vidí její název a logo při rozbalování zásilky. Jednoduše řečeno, potisk obalových materiálů vám bude dobrou a věrnou reklamou, která může putovat mezi několika lidmi a ti se stávají vašimi potenciálními zákazníky.
Na co všechno si můžete nechat logo natisknout
Název vaší značky a její logo doporučujeme nechat natisknout na lepicí pásky (jaký druh lepicí pásky vybrat si přečtěte v našem článku), na krabice, sáčky a zásilkové igelitové obaly. Pokud využíváte obálky, i ty lze nechat „ozdobit“ vaším logem. Jako provizorní řešení, pokud například nespotřebujete tolik kusů, jaké je minimálně množství přijímané k potisku, nebo při nečekaných situacích, doporučujeme vytisknout si logo na etikety a ty potom snadno nalepíte všude, kde je žádoucí.
Kromě potisku logem značky se dá jednou zásilkou v zákazníkovi vzbudit dobrý dojem i dalšími způsoby. Třeba tím, že originálně poděkujete za nákup, řeknete, čím je zboží od vás výjimečné, nebo přidáte ukázku jiného produktu. Více o těchto tipech najdete v článku jak balit zásilky, aby vynikla vaše značka.