Vše o nákupu

Ať už vás zajímá věrnostní program, způsob dopravy a platby nebo řešíte konkrétní problém, jste tu správně.
Tady najdete všechno pěkně pohromadě.

V záruční době může Kupující uplatnit reklamaci

Kompletní postup reklamace najdete v našich Obchodních podmínkách.

  • Reklamaci může Kupující uplatnit na e-mailu: fa@inpap.cz nebo dopisem na adresu: INPAP PLUS s.r.o., Blanenská 355/117 budova E, Kuřim 664 34.
  • Formulář nebo průvodní dopis k uplatňované reklamaci Kupujícím musí obsahovat následující náležitosti:
  1. kontaktní údaje Kupujícího, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace,
  2. prokázání nákupu Zboží (nejlépe přiložením dokladu o koupi).
    • Zboží, které podle Kupujícího obsahuje vadu, musí spolu s formulářem nebo průvodním dopisem zaslat Kupující na výše uvedenou adresu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k poškození Zboží, musí být čisté a kompletní. V opačném případě není Prodávající povinen se reklamací zabývat a Zboží zašle zpět Kupujícímu na jeho náklady.
    • Pokud je Kupující spotřebitel, při uplatnění reklamace obdrží prostřednictvím elektronické pošty písemné potvrzení - reklamační protokol, sloužící jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním
      protokolu jsou uvedeny informace o tom, kdy byla reklamace uplatněna,
      co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje.

Zakázková výroba

Zrealizujeme zakázkovou výrobu zboží a výrobků se specifickými parametry, jako je např. rozměr, tloušťka/síla, hmotnost, barva, množství atd.

Kontaktujte nás na e-mailu: obchod@inpap.cz nebo na tel.: +420 517 070 025. Domluvíme vám schůzku s naším obchodním zástupcem, který zjistí vaše požadavky a vybere pro vás nejvhodnější variantu obalového řešení. Poté vám zašleme nabídku, která bude obsahovat:

  • název zboží včetně objednacího čísla
  • parametry
  • množství
  • cenu
  • specifické vlastnosti
  • termín dodání
  • návrh dopravy a platby

Nejčastější přání našich zákazníků

    Zakázková výroba sáčků z bublinkové (antistatické), pěnové a hliníkové ALFOPAC® fólie.
    Zakázková výroba sáčků z bariérové, antikorozní a hladké fólie.
    Zakázková výroba přířezů z bublinkové (antistatické), pěnové a hliníkové ALFOPAC® fólie, tvarovek, vložek a distančních těles.
    Zakázková výroba výplňových nafukovacích sáčků z LDPE či mikrotenu v několika barevných provedeních.
    Zakázková výroba plachet z bublinkové (antistatické), pěnové a hliníkové ALFOPAC® antikorozní VCI® fólie.
    Zakázková výroba přepravních, skladovacích a bariérových obalů pro hermetické zabalení citlivých výrobků z nepropustné hliníkové ALFOPAC® fólie.
      Potisk obalů, kartonových krabic, lepenky, fólie a

lepicích pásek.

    Výroba razítek, vizitek, propagačních materiálů a reklamních předmětů včetně možnosti grafického návrhu.

Navrhneme pro vás

  • Ekonomicky výhodný systém balení.
  • Balení na zakázku dle potřeb a podmínek krajiny určení.

Pro bližší informace nás kontaktujte na e-mailu: obchod@inpap.cz nebo na tel.: +420 517 070 025.

Jak reklamovat zboží?

V záruční době může Kupující uplatnit reklamaci

Kompletní postup reklamace najdete v našich Obchodních podmínkách.

  • Reklamaci může Kupující uplatnit na e-mailu: fa@inpap.cz nebo dopisem na adresu: INPAP PLUS s.r.o., Blanenská 355/117 budova E, Kuřim 664 34.
  • Formulář nebo průvodní dopis k uplatňované reklamaci Kupujícím musí obsahovat následující náležitosti:
  1. kontaktní údaje Kupujícího, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace,
  2. prokázání nákupu Zboží (nejlépe přiložením dokladu o koupi).
    • Zboží, které podle Kupujícího obsahuje vadu, musí spolu s formulářem nebo průvodním dopisem zaslat Kupující na výše uvedenou adresu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k poškození Zboží, musí být čisté a kompletní. V opačném případě není Prodávající povinen se reklamací zabývat a Zboží zašle zpět Kupujícímu na jeho náklady.
    • Pokud je Kupující spotřebitel, při uplatnění reklamace obdrží prostřednictvím elektronické pošty písemné potvrzení - reklamační protokol, sloužící jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním
      protokolu jsou uvedeny informace o tom, kdy byla reklamace uplatněna,
      co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje.

 

Nejlepším řešením je kontaktovat naše Oddělení péče o zákazníky, kde vám vždy ochotně pomohou.

Jak reklamovat zboží?

V záruční době můžete uplatnit reklamaci. Kompletní postup reklamace najdete v našich Obchodních podmínkách.

Reklamaci může Kupující uplatnit na e-mailu: info@inpap.cz nebo dopisem na adresu: INPAP PLUS s.r.o., Blanenská 355/117 budova E, Kuřim 664 34.
Připravili jsme po vás vzor formuláře, který pohodlně vyplníte a zašlete na výše uvedený e-mail.

Můžete také zaslat průvodní dopis k uplatňované reklamaci, který musí obsahovat následující náležitosti:

1. kontaktní údaje Kupujícího, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace,
2. prokázání nákupu Zboží (nejlépe přiložením dokladu o koupi).

  • Zboží, které podle Kupujícího obsahuje vadu, musí spolu s formulářem nebo průvodním dopisem zaslat Kupující na výše uvedenou adresu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k poškození Zboží, musí být čisté a kompletní. V opačném případě není Prodávající povinen se reklamací zabývat a Zboží zašle zpět Kupujícímu na jeho náklady.
  • Pokud je Kupující spotřebitel, při uplatnění reklamace obdrží prostřednictvím elektronické pošty písemné potvrzení - reklamační protokol, sloužící jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu jsou uvedeny informace o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje.

Co je příplatek za nadrozměrné zboží?

U zásilek, které jsou v našem e-shopu označeny černým štítkem nadrozměr si dopravci účtují příplatek v řádu několika set korun.
Standardním dopravcům se nevyplatí tyto objemné zásilky doručovat, zabírají jim místo ve svozových autech, které by jinak mohli vyplnit desítkami menších balíčků. Tuto ztrátu se dopravci rozhodli kompenzovat navýšením ceny dopravy.

Pokud se chcete příplatku vyhnout, doporučujeme objednat jednorázově větší zásobu nadrozměrného zboží, kterou si vyzvednete osobně u nás
v Kuřimi. V případě odběru velkého množství zboží je možné se individuálně domluvit na využití naší OBALNET dopravy.

Jak funguje modul počítání palet a balíků?

Dle našich pokročilých algoritmů dokážeme přesně vypočítat počet balíků, do kterých vaši objednávku zabalíme. Díky velkým objemům přepravy vám vždy nabídneme co nejnižší cenu za jeden balík.

Vypočítáme vám počet a cenu balíků a nabídneme i možnost nechat si zboží doručit na paletě. Sami si tak zvolíte pro vás nejlepší variantu.
Vývoji tohoto modulu jsme věnovali spoustu práce. Aby fungoval, bylo nutno změřit a zvážit všechny naše skladové položky.
Následně jsme tyto informace vložili do systému, který vypočítává, jak nejefektivněji využít místo v každém balíku na paletě. Spolu s dlouholetými zkušenostmi našich skladníků se i tento modul postará o ekonomické a efektivní balení.

Jak funguje věrnostní program?

K tomu, abyste mohli začít sbírat věrnostní body, stačí mít registraci v našem e-shopu.
Z každé objednávky získáte body, které můžete využít již při příštím nákupu, nebo si vybrat dárkovou kartu.
Kompletní představení Věrnostního programu najdete zde.

Jaké způsoby platby mohu zvolit?

U nás najdete širokou škálu platebních možností, ze kterých si vždy vyberete.
Zvolit můžete rychlou QR platbu, platbu prostřednictvím platební brány Comgate, pohodlnou platbu kartou, dobírku či platbu na místě (bezhotovostní i hotovostní).
Více informací o platebních možnostech najdete zde.

Jaké možnosti dopravy nabízíte?

Chceme, abyste si mohli vybrat toho nejlepšího dopravce, proto vám nabízíme tyto možnosti:
Osobní odběr, PPL, DPD, Geis, Českou poštu a naši vlastní dopravu OBALNET.
Podmínky a ceník jednotlivých doprav najdete zde.

Co mám dělat při problémech s objednávkou?

V případě jakýchkoliv problémů prosím kontaktujte naše Oddělení péče o zákazníky, kde vám vždy rádi a ochotně pomohou. Tel.: 517 070 025, popřípadě na e-mail: info@inpap.cz.

Proč mi přišla faktura od firmy INPAP PLUS s.r.o., když jsem objednal na obalnet.cz?

INPAP PLUS s.r.o. je provozovatelem e-shopu obalnet.cz a stojí za celým projektem OBALNET Království obalů.
Na trhu jsme již od roku 2010 a nabízíme stále stejnou kvalitu v nadčasovém obalu.
OBALNET Království obalů je nově vytvořené e-shopové prostředí při jehož vzniku jsme kladli maximální důraz na pohodlí zákazníka. Království obalů v sobě sdružuje čtyři úspěšné e-shopy, které v minulosti firma INPAP PLUS s.r.o. vybudovala a provozovala: obalto.cz, vaseobaly.cz, topbox.cz a inpap.eu.

Zboží není skladem, jak zjistím, kdy bude dostupné?

Dlouhé dodací lhůty trápí nyní téměř všechna odvětví průmyslu a platí to i pro obalové materiály. Snažíme se mít skladem co nejvíce zboží, vzhledem k velké poptávce ale občas dochází k tomu, že některé položky jsou okamžitě vyprodány.
Pokud potřebujete více kusů, než máme skladem, nebo vás zajímá, kdy naskladníme další várku, kontaktujte naše Oddělení péče o zákazníky. Tam vždy vědí, kdy budeme mít položky skladem a díky své odbornosti vám doporučí ty nejlepší skladové alternativy.

Mám problémy s doručením, nebo zásilka nedorazila?

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na tel.: 517 070 025, popřípadě na e-mail: info@inpap.cz.
Maruška a Veronika z Oddělení péče o zákazníky vám vždy rády ochotně pomohou.

Co je součástí zásilky?

Součástí zásilky je faktura nebo dodací list. Pokud dodací list u zboží není, jako doklad pro případnou reklamaci slouží faktura.
Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal i výrobek neporušený (u balíku přepravní společnosti je možná pouze kontrola obalu). V případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.

Kdy bude zboží expedováno?

Termín expedice závisí na času odeslání objednávky. Standardně expedujeme zboží skladem do 24 hod., vyjma zboží na zakázku, kde je domluvena expedice smluvně dle součinnosti výrobce.

Proč nebyla moje zásilka doručena a jak toto řešit?

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky:

Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození
Abychom vám doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový kus u dodavatele.

Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení/uložení zásilky
Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky/balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.

Zásilka se ztratila u přepravce
Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží. My s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.
Pro vyřešení vašeho problému prosím kontaktujte naše Oddělení péče o zákazníky, kde vám pomohou.

Mám problémy s online platbou, kam se obrátit?

Rychlou online platbu pro nás zprostředkovává společnost ComGate Payments, a.s.:

E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267


ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové

 

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení