Možnosti dopravy

Doprava zdarma již od 3000 Kč s DPH.

Druh dopravy

Cena dopravy

Osobní odběr - Areál KAMPOS, Blanenská 355/117 budova E, Kuřim 664 34

ZDARMA

Česká pošta do ruky online sledování zásilky doprava

139 Kč + 45 Kč dobírka

DPD Classic online sledování zásilky doprava

139 Kč + 45 Kč dobírka

Geis nebo DSV paletová přeprava online sledování zásilky Geis a Raben

do 150 kg 620 Kč + 45 Kč dobírka             

do 250 kg 940 Kč + 45 Kč dobírka

do 350 kg 1 370 Kč + 45 Kč dobírka

do 450 kg 1 600 Kč + 45 Kč dobírka

do 700 kg 2 050 Kč + 45 Kč dobírka

Zásilka pro Slovenskou republiku

350 Kč + 45 Kč dobírka

Nadrozměrná zásilka (vždy uvedeno u daného produktu na který se tento příplatek vztahuje)

75 Kč

OBALNET doprava

125 Kč ZDARMA od 3 000 Kč

Ceny dopravy jsou uvedeny včetně DPH 21%.

Osobní odběr

Zboží si můžete odebrat, po výzvě k osobnímu odběru, a to na naší pobočce 

Areál KAMPOS, Blanenská 355/117 budova E, Kuřim 664 34

Česká pošta

Můžete si zvolit, zda chcete balík doručit přímo do rukou na konkrétní adresu, nebo si ho vyzvednout na vybrané poště, kdy se vám to hodí. Již v den podání dostanete SMS a email s informacemi o zítřejším doručení.
Dobírky jsou inkasovány v hotovosti nebo pomocí platební karty, dle možností dopravce.

DPD Classic

Pomocí DPD k vám přepravujeme standardní zásilky. Na soukromou adresu vám bude zboží dopraveno službou DPD Classic. Takto odeslané zboží bude doručeno do druhého pracovního dne od jeho odeslání. Již v den podání dostanete SMS a email s informacemi o zítřejším doručení. Na zboží větších rozměrů využíváme jiné dopravce. Dobírky jsou inkasovány v hotovosti nebo pomocí platební karty, dle možností dopravce.

Doprava Geis/Raben

Jsou typy paletové přepravy, které jsou realizovány maximálně do tří pracovních dnů.

OBALNET doprava, ČR

Služba je určena pouze pro stávající zákazníky s aktivní rámcovou smlouvou, pokud není podepsána rámcová smlouva, může být způsob dopravy automaticky změněn na DPD Private, ČR včetně poplatků. Tento způsob dopravy lze využít také pro dopravu palet a jiného zboží ve větším množství. A to v okresech Brno, Brno venkov, Blansko s poplatkem 105 Kč bez DPH, od 3 000 Kč ZDARMA.


 

Je dobré vědět

Co zásilka obsahuje

Součástí zásilky je faktura nebo dodací list. Pokud dodací list u zboží není, jako doklad pro případnou reklamaci slouží faktura.

Před převzetím zboží prosím zkontrolujte, zda je obal i výrobek neporušený (u balíku přepravní společnosti je možná pouze kontrola obalu). V případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte. Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.

Kdy bude zboží expedováno

Termín expedice závisí na času odeslání objednávky. Standardně expedujeme zboží do 24 hod., vyjma zboží na zakázku, kde je domluvena expedice smluvně dle součinnosti výrobce.

Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na tel.: 517 070 025, popřípadě na e-mail: info@inpap.cz.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození

Abychom Vám doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový kus u dodavatele.

Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky

Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.

Zásilka se ztratila u přepravce

Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení